Cookies

BOSON gebruikt cookies om uw surfervaring te verbeteren.

Boson Content Converter Index Symbol

Je wil graag inzicht in welk soort content echt converteert?

"Zeg, die content marketing... wat levert dat nu eigenlijk op"? Het is een vraag waar menig content marketer vandaag zijn/haar tanden op stukbijt. Onze unieke Content Converter Index ™ is een meetmethodologie die de waarschijnlijkheid waarmee je content consumenten online zullen converteren in kaart willen brengen.

Je wil graag inzicht in welk soort content echt converteert?

Over de Content Converter Index™

Waarom Content Converter Index™?

Krijg je de jongste tijd ook steeds vaker de vraag 'maar wat leveren onze content marketing efforts nu eigenlijk op als het op verkoop aankomt'? Ben je het ook zo zat om enkel op ontoereikende online meettools te vertrouwen die zweren bij vanity metrics als 'reach' en 'engagement'? Schluss damit. Gedaan. We focussen op 3 kernparameters die het succes van je content marketing in kaart brengen en die je in staat zullen stellen te optimaliseren.

Voor wie is de Content Converter Index™ geschikt?

Je rolde je contentstrategie uit en je blogt, Facebookt erop los. Ook nieuwsbrieven hebben amper nog geheimen voor je. En toch heb je dringend meer zicht nodig in hoe je kan gaan optimaliseren. Hoe relevant is je content? Hoe onderscheidend tov je concurrenten? En levert je aanpak wel voldoende op? We vogelen het graag voor je uit.

Wat mag ik aan het einde van de rit verwachten?

Een op consumentenonderzoek gebaseerd rapport dat de sterktes en zwaktes van jouw content markting en die van je voornaamste concurrent in beeld brengt: wat vindt je doelgroep van je content, maar ook: waarom vinden ze dat? Indien gewenst volgen aan het eind van het rapport een aantal concrete optimalisatie-adviezen.

Whitepaper

Rectangle 4

Retail content marketing: mapping the road to success

In de maand december 2017 laten we voor 10 Belgische retailmerken een vragenlijst los op ons consumentenpanel. Hoe relevant vinden consumenten hun content, hoe onderscheidend en zouden ze geneigd zijn om online te converteren? Waarom wel/ waarom niet? In januari bundelen we onze vaststellingen in deze whitepaper.

Laat hier alvast uw gegevens achter en we brengen je als eerste op de hoogte van onze bevindingen
Bgimage

Een uurtje
met Boson

Boek vrijblijvend een gesprekje met BOSON. Maak kennis met onze mensen en visie. We luisteren graag naar je verhaal en sturen je naar huis met een concreet idee over hoe content marketing jou kan helpen succes te behalen.