Een in-store krantje voor OKay
Een in-store krantje voor OKay
OKay contacteerde BOSON met de vraag of we hen konden helpen bij het co-creëren van een in-store content krantje. We said YESSSS!
Geleverde servicesWat OKay zocht.
Net zoals andere supermarkten deelde OKay al sinds jaar en dag promofolders uit. OKay merkte echter dat klanten meer zochten dan enkel promo’s, dat ze ook op zoek waren naar inspiratie en tips voor een lekkere maaltijd. Daarom contacteerden ze BOSON met de vraag of we hen konden helpen bij het co-creëren van hun nieuwe in-store krantje.
Hoe wij helpen …
We organiseerden 3 strategische workshops waarin we de OKay en CCX marketing teams begeleiden om…
- de KPI’s te bepalen voor het magazine,
- de content te bepalen;
- het doelpubliek te selecteren;
- de interesses te bepalen van het doelpubliek;
- en de 3 contentzuilen te bepalen voor het merk ‘OKay’.
Daarnaast ontwierpen we ook de visuele vormgeving om een frisse wind te laten waaien door de bestaande grafische richtlijnen – en zo een jonger publiek aan te spreken. Tot slot verzorgen we de fotografie en brainstormen sinds april 2020 mee over de content. Kort gezegd, we co-creëren een offline magazine van A tot Z!
… en het verschil maken.
De OKay-winkelmanagers zijn echt laaiend enthousiast en geven de folder met plezier mee aan de kassa. Ook de OKay en CCX marketingteams zijn ontzettend tevreden over zowel de output als de snelheid van onze samenwerking.