Leerrijke content voor de Lifetime app
Leerrijke content voor de Lifetime app
Met hulp van BOSON werd het eerste idee voor de Lifetime app verfijnd tot het finale product én werd het team strategisch klaargestoomd voor een succesvolle launch.
Geleverde servicesWat LifeTime zoekt.
Alleen of samen met vrienden je mooiste herinneringen opslaan, aanvullen en herbeleven. Dat is het concept van de LifeTime-app, een start-up van de Colruyt Group. Met hulp van BOSON werd het eerste idee voor de app verfijnd tot het finale product én werd het team strategisch klaargestoomd voor een succesvolle launch.
Hoe wij helpen …
Dat deden we op basis van 3 concrete activiteiten:
- We organiseerden drie strategische workshops rond content.
- We stelden een MVP-communicatieplan op.
- We hielpen het LifeTime-team met het vinden van content partners.
… en het verschil maken.
De eerste bèta-test werd uitgerold in juli 2020 en was meteen een schot in de roos. Momenteel sleutelen we volop aan de content voor de feitelijke lancering. Ondertussen liet LifeTime ons alvast weten dat ze ‘ontzettend blij zijn met de vruchtbare en vlotte samenwerking’!